ساخت وبلاگ نمونه سوال امتحانی لوازم جانبی سامسونگ لوازم جانبی اپل لوازم جانبی هواوی خرید اینترنتی
free web page counters سواد رسانه ای مناسب دانش آموزان فنلاندی

مشاوره روان درمانی

سواد رسانه ای مناسب دانش آموزان فنلاندی

مطالعه اخیر نشان داد که دانش آموزان در یک مدرسه بین‌المللی در فنلاند به طور قابل‌توجهی بهتر از دانش آموزانی که سواد دیجیتالی را در رسانه‌های اجتماعی و اخبار آنلاین اندازه‌گیری می‌کنند , بهتر عمل کردند . محققان پیشنهاد می‌کنند که این امر ممکن است به دلیل دوره لیسانس زبان فنلاندی و بین‌المللی برای تسهیل مهارت‌های تفکر انتقادی دانشجویان در مقایسه با برنامه‌درسی و برنامه‌درسی ایالات‌متحده باشد .

اشتراک :

داستان کامل

مطالعه اخیر نشان داد که دانش آموزان در یک مدرسه بین‌المللی در فنلاند به طور قابل‌توجهی بهتر از دانشجویان مشغول به کار بودند . محققان پیشنهاد می‌کنند که این امر ممکن است به دلیل دوره لیسانس زبان فنلاندی و بین‌المللی برای تسهیل مهارت‌های تفکر انتقادی دانشجویان در مقایسه با برنامه‌درسی و برنامه‌درسی ایالات‌متحده باشد . نتایج این پژوهش در مجله تحقیقات بین‌المللی در ماه آوریل منتشر شد .

تفکر انتقادی مهارت قرن بیست و یکم است که برای دانش آموزان امروزی ضروری به نظر می‌رسد .

اما سیستم آموزشی چگونه این مهارت‌ها را تشویق می‌کند ?

در مطالعه اخیر , سنجش سواد رسانه‌ای دیجیتال در یک مدرسه بین‌المللی در فنلاند برای بررسی اثربخشی و انتقال مهارت‌های تفکر انتقادی انجام شد . ابزارهای مورد استفاده در این تحقیق پیش از این توسط گروه آموزش تاریخی استانفورد به منظور تعیین میزان درخواست جوانان از " چه کسانی پشت این اطلاعات هستند ? " و مدرک چیست ? در سناریوهایی که از شرایط واقعی آنلاین گرفته شده‌است .


احتمال ابتلا به اسکمیک نوعی از ضربان قلب خون خوراکی تحلیل دریچه میترال بیماران فیبریلاسیون دهلیزی افراد پولکی معتمد نیستند تحقیقات بر روی تشخیص چهره


خلاصه اجرایی که توسط محققان استانفورد در زمستان منتشر شد , پوشش گسترده‌ای از رسانه‌های اصلی سرتاسر دنیا دریافت کرد که به دلیل آن با ظهور پدیده " اخبار جعلی " و همچنین محققان استانفورد در توصیف عملکرد دانش‌آموز به عنوان " وحشتناک " و " غم‌انگیز " بود.

شین هورن یک متخصص توضیح داد : " بسیاری از خروجی‌های بین‌المللی نتایج دانش آموزان را به محیط‌های اجتماعی - آموزشی خودشان تعمیم می‌دهند که مطالعه اخیر ما هشدار می‌دهد " .

در این مطالعه اخیر دو گروه مورد سنجش قرار گرفتند : یک گروه پیش از ib که برای ورود به برنامه دیپلم بین‌المللی آماده می‌شدند , و گروهی جداگانه برای فارغ التحصیلان از این برنامه آماده می‌شدند .

در حالیکه نسل بعد از فارغ‌التحصیلی , تنها اندکی از گروه قبل از ib بهتر عمل کرده بود, هر دو نسبت به گروه آزمایش استنفورد از لحاظ آماری عملکرد بهتری داشتند .

این مطالعه تا حد زیادی مشهود بود که آیا پیشرفت در برنامه ib با عملکرد بهتر در وظایف مرتبط است , همانطور که انتظار می‌رفت و تا حدی رخ داد . شین بوق می‌گوید : " چیزی که جالب‌تر شد این بود که تفاوت بین هر دو گروه در فنلاند زمانی که مقایسه با عملکرد دانش آموزان توسط دو گروه آزمایش شد , چشمگیر بود . "

هورن توضیح می‌دهد : " نتایج مربوط به چندین وظیفه مانند تصاویر آینه‌ای منفی از یکدیگر بود , با دانش آموزان در فنلاند که در سطح تبحر اجرا می‌شوند تا میزان دانش آموزان در سطوح ابتدایی اجرا شود . "

با در نظر گرفتن دلایل احتمالی برای تفاوت نتیجه , روش‌هایی که در آن هم سیستم آموزشی فنلاندی و هم برنامه ib به صراحت مهارت‌های تفکر انتقادی را در برنامه‌های درسی مربوطه خود تسهیل می‌کردند , پیشتاز بودند .

محقق دیگری از این مطالعه که در فنلاند انجام شد , توضیح داد : " برنامه‌درسی در برنامه‌درسی , تفکر انتقادی را فقط به صورت ضمنی مطرح می‌کند در حالی که برنامه‌های درسی فنلاندی و ib هر دو به صراحت در دوره‌ها مهارت‌های تفکر انتقادی را تسهیل می‌کنند و در موضوعات سنتی‌تر تفکر انتقادی دارند . "


مزایای سلامت روان عوارض جانبی مخمر احساس تغییریافتگی رفتاری در شیزوفرنی شرکت مزایا و معایب ازدواج موقت چیست ؟ فلسفه ازدواج چیست ؟

منبع

+ نوشته شده در جمعه 13 ارديبهشت 1398ساعت 11:48 توسط سوده | | تعداد بازدید : 25